شرکت | کارگزاری امین سهم |
---|---|
احراز هویت آنلاین |
دارد
|
احراز هویت در محل | ندارد |
تعداد شعب در شهرستان | 24 |
میانگین زمان انتظار پشتیبانی تلفنی | دقیقه 2 |
عرضه اولیه اتوماتیک | ندارد |
شرایط VIP | ندارد |
تخفیفات کارمزدی | ندارد |
سهم از کل معاملات | % 1 |
شرایط واگذاری اعتبار | ندارد |
امکان تعویض ایمیل | ندارد |
امکان تغییر کارگزار برای برگه سهام قدیمی | دارد |
سود رسوب پول | ندارد |
ثبتنام آنلاین | دارد |
آدرس وبسایت | https://aminsahm.com/home |
مجوزهای کارگزاری (سبدگردان، بورس کالا، صندوق و ...) |
|
کارگزاری مفید فقط اسمی معروف شده
از نظر خدمات:
-ایزی چارتش مشکل داره تایم فریم های پایین تر اکثرا خطا میده و یا ناقص باز می کنه برای یه کارگزاری با این همه کاربر باید یه چارت تکنیکال قوی و خوب به مشتریانش بده که مجبور نباشیه دنبال رهاورد و فراز و … باشه ، مفیدتریدری قبلا داشت که اونم کلا گذاشت کنار
– توی پرتفو گزارش هایی که ازش خروجی اکسل لازم داری ناقصه و مثلا ستون ارزش فعلی نماد رو ارایه نمیده تا کاربر ندونه چقدر سود و زیان داره هر چی هم درخواست دادیم وعده ی سرخرمن میدن
– تخفیف کارمزد هم که نداره
– بروزرسانی های جدیدش هم فقط قالب ظاهری و شکل و شمایل عوض کرده و کمکی به کاربر نمی کنه
اطلاعات باید جامع باشه الان کارگزاری مبین سرمایه چرا توی لیست نیست. این نشون میده بررسی شما صرفا جهت تولید محتوا بوده و کامل و دقیق نیست. این پست هم نمایش ندید زیر همین صفحه باز میشه تایید حرف بنده.
به نظرم اصلا کارگزاری فارابی رو هیچ کس انتخاب نکنه.
من این پیام رو مستقیما برای فارابی فرستادم چون بسیار ناراضیان ام از عملکردشون.
با سلام
مهم ترین ایراد سیستم این کارگزاری نداشتن یک سری توضیحات اولیه برای آگاه سازی مشتریه. اینکه مشتری اعتماد کنه و سریع پولش رو به صندوق های شما بسوزه خیلی سودمنده برای کارگزاری اما برای مشتری که از نحوه صدور و ابطال و میزان کارمزدی که باید بپردازه و میزان پولی که در آخر به دستش میرسه هیچ اطلاعات درستی نداره و هیچ کجای سایت هم بهش اشاره ای نشده و حتی توی تماس های پشتیبانی هم هیچ اشاره ای بهش نمیشه به نظرم مغایر کامل شفاف سازی و مشتری مداری….
شما باید اولین قسمت سایت مقابل دید هر بازدید کنه ابتدا نحوه باز کردن حساب و شرایط رو به صورت کامل بنویسید نه اینکه مشتری توی هر مرحله برای پیگیری سرمایه اش مدام با پشتیبانی تماس بگیره و رعیت حقیر کارگزاری بشه ….
این خلاف اصول مشتری مداریه و افتضاح ترین صورت کسب و کار اقتصادی در دنیای مدرن و شفاف و بین المللیه…
شرکت فارابی اصلا توصیه نمیشه ….با وجود دو صندوقی که برای کسب سود دارند اما اصلا اصلا اصلا سرعت خوبی برای ثبت یا ابطال واحد ها ندارن و یهو چند روز کاری طول میکشه تا حساب شما از صفر یا هر عدد دیگه ای که هست تغییر بکنه و بتونید روش فعالیت کنید. و اینکه توضیحات بسیار ناقصی سایتشون داره که مشتری رو یا ساده می انگارند یا میخوان گیج بشه تا مدام با پشتیبانی تماس بگیره …. گول صندوق هاشون رو نخورید دردسر دارن و مجهول اند.
مقایسه بهترین کارگزاری بورس کار بی نقص و پر محتوایی بود . میخواستم پیشنهاد بدم دو تا آیتم بهش اضافه کنید .
1- داشتن یا نداشتن معرفی و پیشنهاد سهام VIP در کارگزاری ها
2- امتیاز دهی یا ارزیابی بروز مشتریان از کارگزاریها که همیشه امکان آنلاین قابل انجام باشد و برای جلوگیری از چندبار رای ندادن و تقلب افراد هم میتوان شرط یکبار رای دهی داده شود آن هم با ثبت کد بورس یا کد ملی یا به صورت مطمئن دیگری .
این دو پیشنهاد مشخص کننده داشتن خدمات VIP در کدام کارگزاری است که طبعا در مقایسه آنها تاثیر گذار است و دوم همیشه و بطور دائمی و آنلاین همواره گزارشی از ارزیابی مشتریان از هر گار گزاری را خواهید داشت که آن هم جدا از تاثیرش روی مقایسه کارگزاریها میتوان کارگزاریها را از چشم مشتریان دید که مبحث و فوائد بیشماری دارد.
ثبت نام خدمات مالی وبانکی رده وبررسی ومقایسه