رده حساب بانکی سپرده بلندمدت سپرده بلند‌مدت شتاب بانک آینده

سپرده بلند‌مدت شتاب بانک آینده

آخرین به‌روز رسانی: 8 شهریور 1403 | انتشار: 12 تیر 1402
شرکت بانک آینده
نوع حساب سپرده بلندمدت
سود 0 درصد
سقف سود 20 درصد
حداقل مانده برای دریافت سقف سود 1,000,000 تومان
کارت دارد؟ ندارد
دسترسی اینترنتی دارد؟ ندارد
تخفیف دارد؟ ندارد
قرعه کشی دارد؟ ندارد
امکان دریافت تسهیلات دارد؟ ندارد
امکان افتتاح سپرده اینترنتی دارد؟ ندارد
توضیحات

در حال حاضر سپرده شتاب لغو شده و متقاضیان می‌توانند از حساب آینده‌ساز با سود 18درصد استفاده کنند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,296 دیدگاه
  1. Aramiss می‌نویسد

    ببخشید بانک اینده امسال به ۱۰۰میلیونی که بنده میخام سپرده کنم چقدر ماهانه سود میده؟

    1
    1. Davood می‌نویسد

      دوست عزیز برای صد میلیون سود ۲۰ درصد حساب آینده ساز برای ماه ۳۰ روزه معادل۱/۶۴۳/۰۰۰تومان میباشد ک بعد یکماه بدون نرخ شکست قابل برداشت است

    2. vampire می‌نویسد

      1.643.0000 تومان ماهیانه!

  2. ابراهیم می‌نویسد

    ابراهیم…باسلام خدمت تمامی دوستان مشتریان بانک محبوب من اینده بچه ها اونایی که دنبال فرصت میگردن تاسودبیشتری به سپرده هاشون تعلق بگیره الان فرصت خوبیه منم همین کارو کردم سپرده ام که توحساب اینده ساز20%بود راانتقال دادم به صندوق گسترش با سود23%واقعا اونایی که. دودل هستن پیشنهادمیکنم بانک اینده ازهرلحاظی بانک خوب ومورداعتمادی است من خیلی درموردش تحقیق کردم به نتیجه مطلوبی رسیدم ..باسپرده گذاری دربانک اینده اینده خود وخانواده اتان رابسازید

    1. زهراشکورزاده می‌نویسد

      سلام ولی من هر کاری میکنم سر در نمیارم چطوری سودو حساب میکنه ی بار ۴۳۴۰۰ گذاشتم ی بار ۲۱۵۰۰ گذاشتم ب میلیون

  3. علی می‌نویسد

    با عرض سلام سوالی داشتم خدمت دوستان
    به نظرتون بازم ممکنه بانک توی یه دوره کوتاه مدت برای جذب سپرده سود۲۳ درصد بده؟

    1. vampire می‌نویسد

      تا پایان امسال نه ولی برای سال بعد ممکنه!

    2. ابراهیم می‌نویسد

      سلام بروصندوق کسترش بازکن 23%درصدسودمیده

    3. ابراهیم می‌نویسد

      سلام بروصندوق کسترش بازکن 23%درصدسودمیده

  4. آروین می‌نویسد

    با سلام سود سپرده های کوتاه مدت بالای صد میلیون الان چقدره و از کی قراره کم بشه؟

    1
  5. پریسا می‌نویسد

    سلام ایا سپرده اینده ساز روزشمار هم داریم ؟ یا یکساله هست؟

    1. vampire می‌نویسد

      سپرده یکساله بانک آینده= آینده ساز

    2. علی می‌نویسد

      یکساله است.

    3. Ahmad می‌نویسد

      سلام اگر شما سپرده آینده ساز داشته باشید میتونید به سپرده تون مبلغی اضافه کنید تا سود 21 درصد حساب بشه و در واقع بصورت روز شمار هست.

  6. پریسا می‌نویسد

    سلام به همه دوستان من شهریور سال 97 حساب اینده ساز با مبلغ 40 میلیون با سود 21 درصد بازکردم و هرماه مبلغی اضافه میکنم باتوجه به اینکه الان سود به 23 دردصد تغییر کرده اگر بخوام این حساب را ببندم و حساب جدید باز کنم ایا جریمه میخوره یانه؟ ایا میشه دوتا حساب اینده ساز داشته باشیم یا خیر؟

    1. حسین می‌نویسد

      فقط یک حساب اگه20درصدبشه که هیچی

    2. Ahmad می‌نویسد

      فکر کنم جابه جا گفتید شهریور ماه بانک آینده سپرده آینده سازان داشت که 23 درصد بود و زمانی که مبلغی به مبلغ اصلی اضافه کنی سود مبلغ اضافی 21 درصد حساب میشد ولی مبلغ اصلی همون 23 درصد می ماند. اما حدود یک ماهی هست که بخشنامه بانک مرکزی دستور داده سپرده ها بیشتر از 20 درصد نباشند و الان بانک آینده برای سپرده های جدید سپرده ای بالاتر از 20 درصد نمیده.

  7. Ahmad می‌نویسد

    من مهرماه امسال حساب آینده ساز یکساله با مبلغ 32 میلیون باز کردم و امروز هم به مبلغ اصلی 13 میلیون اضافه کردم حال اگر مثلا تا چند هفته دیگر حساب را ببندم کل مبلغ (45 میلیون) را برمیگردانند یا نرخ شکست را هم محاسبه میکنند؟؟؟ضمنا سررسید سود 15 هر ماه هست اگر فردا حساب را ببندم کل این 14 روزی که از سررسید گذشته هم پرداخت میشه؟

    1
  8. احمد می‌نویسد

    من مهرماه امسال حساب آینده ساز یکساله با مبلغ 32 میلیون باز کردم و امروز هم به مبلغ اصلی 13 میلیون اضافه کردم حال اگر مثلا تا چند هفته دیگر حساب را ببندم کل مبلغ (45 میلیون) را برمیگردانند یا نرخ شکست را هم محاسبه میکنند؟؟؟ضمنا سررسید سود 15 هر ماه است اگر الان حساب را ببندم سود این 14 روزی که اخرین سود پرداختی گذشته هم محاسبه می شود؟

  9. Ahmad می‌نویسد

    من مهرماه امسال حساب آینده ساز یکساله با مبلغ 32 میلیون باز کردم و امروز هم به مبلغ اصلی 13 میلیون اضافه کردم حال اگر مثلا تا چند هفته دیگر حساب را ببندم کل مبلغ (45 میلیون) را برمیگردانند یا نرخ شکست را هم محاسبه میکنند؟؟؟

    1. Davood می‌نویسد

      ن داداش ۲۳ درصد سودی ک تا بحال بهت دادن رو ۲ درصد کم میکنن ب عنوان جریمه و سود ۲۱ درصدی ب شما تعلق میگیره

  10. ahmad می‌نویسد

    آیا برای بستن حساب نرخ شکست محاسبه میوشد. بنده حدود 3 ماه قبل مبلغی را واریز کردم دیروز هم مبلغ دیگری را اضافه کرده پس از چند ماه میتوانم بدون نرخ شکست حساب را ببندم.

  11. Hm می‌نویسد

    من فکر میکنم چون جو روانی بازار ارز تقریبا رو به بهبودیه و به یه ثبات یکی دو ماهه رسیده یکسری آدمهای بی ظرفیت برای بر هم زدن این بازار این شایعات را درست میکنند که مردم باز پولشونو از بانکها بردارند برن دلار بخرند که باز جو روانی بازار لرز بهم بریزه …….شایعست

  12. Hm می‌نویسد

    نه من امروز رفتم حساب باز کردم جو روانی ام حاکم نبود همه چیز خوب بود بانک آینده به نظر من خیلی قوی تر از بانکهای دولتی هم داره کار میکنه

  13. Tina می‌نویسد

    تو كشوري هستيم كه به بانكمون هم نميتونيم اطمينان كنيم انقدر كه راحت دزدي شده واقعا جاي تاسف هست

  14. vampire می‌نویسد

    در سایت رسمی بانک آینده آمده است:”بانک آینده، انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانک که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است را قویاً مردود دانسته و از مشتریان فهیم، فرهیخته و وفادار خود دعوت می‌کند؛ هرگونه اخبار مربوط به بانک را از رسانه اختصاصی و کانال‌های ارتباطی بانک و یا رسانه‌های معتبر داخلی و مراجع رسمی کشور دریافت کنند.”

    1. حسین می‌نویسد

      این یکی روراست گفتی

  15. vampire می‌نویسد

    دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی توصیه کرد که مردم بهتر است هرگونه خبر یا شایعه‌ای علیه بانک‌ها را از طریق سایت‌ بانک‌های ذی‌ربط یا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار دهند. به گفته جمشیدی، بانکی که این شایعات در مورد آن پیش آمده از بانک‌های موفق خصوصی کشور در جذب سپرده است و افراد معاند با این اخبار، سعی در اخلال در نظام بانکی کشور را دارند. در همین رابطه روابط عمومی بانک مرکزی نیز در اطلاعیه ای مطالب منتشر شده از سوی رسانه های معاند پیرامون یکی از بانکهای کشور (بانک آینده) را در راستای تلاش آنها برای ضربه زدن به بازار پول دانست و از همطنان درخواست کرد که در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند. به این ترتیب، به رغم شایعاتی که ممکن است سپرده‌گذاران بانک‌ها را گاهی به هراس بیندازد، مردم باید از توجه به شایعات بی‌اساس منتشرشده در فضای مجازی پرهیز کرده و اخبار را از منابع رسمی و بانک مرکزی پیگیری کنند.

  16. مجید جمشیدی می‌نویسد

    آقا این چه وضعه شه آخه من امروز رفتم بانک آینده چون از دیروز خبر اختلاس و ورشکستگی بانک آینده در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و من هم رفته بودم یه سر و گوشی آب بدهم که متاسفانه با حیرت و ناباوری دیدم که در بانک آینده را بستن و جمعیت عظیمی از ملت پشتش صف کشیدن و می گفتن که یالا اختلاسگرا در بانک را باز کنید ما پولمون را می خواهیم حالا باید چه خاکی بر سرمان بریزیم آخه.

    1. vampire می‌نویسد

      گزارش های رسیده حاکیست شعب بانک اینده بعد از کاهش اندکی سود (از 23 درصد به 20درصد)روزهای ارامی را سپری می کنند. امروز حتی یک نفر هم پول خارج نمی کرد بعضی ها طبق روال روزهای قبلی برای سپرده گذاری مراجعه کرده بودند. لطفا مطالب کذب و بی اساس در سایت قرار ندهید!

    2. محمد می‌نویسد

      قدرت تخیل قوی داریا

    3. رضا می‌نویسد

      اگه میشه شعبه وکدشو به ماهم بگید

  17. vampire می‌نویسد

    تمامی شعب بانک آینده با قدرت تمام در حال خدمت رسانی هستن. فقط عده ای که چشم دیدن پیشرفت و موفقیت این بانکو نداشتن می خواستن علیه بانک شایعه پراکنی بکنن که کاری از پیش نبردن! شایعه سازان با پخش کلیپهایی که مربوط به سالهای قبل و موضوعات دیگر بود سعی در انحراف اذهان سپرده گذاران این بانکو داشتن. أقای انصاری موسس بانک آینده هم خبر ترکشون از ایران به هیچ وجه صحت نداشت و مصاحبشون از صدا وسیما پخش شد. دبیر کل بانکهای خصوصی هم شایعات بوجود آمده را صریحا تکذیب و اعلام کرده بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها نظارت و از حقوق سپرده گذاران صیانت می کند!

  18. رضا می‌نویسد

    محمدرضا جمشیدی؛ دبیر کل کانون بانک های خصوصی درخصوص شایعات به وجود آمده برای بانک آینده اظهارداشت: سپرده گذاران این بانک و همه بانک ها و موسسات دارای مجوز از بانک مرکزی نگران نباشند چراکه بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها نظارت و از حقوق سپرده گذاران صیانت می کند.

  19. رضا می‌نویسد

    تو سایت اینستا بانک ایندهم گذاشته

  20. رضا می‌نویسد

    همش شایعاتی بیش نبود انصاری ایرانه 20.30نشون داد ساعت ۲۳.۲۰هم بعد اخبار مدیر بانک اینده راجب بزرگترین پرژه ایران مال توضیح داد وضع بانک اینده عالیه از حسادت شایعه درست میکنن

  21. Sajjad می‌نویسد

    اینا همش شایعه س.به شایعه توجه نکنید.این جو سازی ها هدفش خالی کردن دل سپرده گذار و در نهایت فشار به بانک است

  22. علی جانی می‌نویسد

    بانک آینده بانکی با پشتوانه مالی قوی با بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور که با یک هیئت مدیره قوی. کارش را تو فعالیتهای اقتصادی و بورس تا حالا خیلی خوب انجام داده. این سری شایعات شبکه های معاند و مغرض را مردم دیگر قبول نمی کنند.یک سری میخان همیشه مردم ایران تو نگرانی و استرس باشند.

    1. حمیدرضا می‌نویسد

      260 شعبه

  23. mohammad می‌نویسد

    شایعه سازان بازارشون گرمه ولی درنهایت سرشون به سنگ میخوره.امروز یه کلیپ برام اومد نوشته بود : جو شدید امنیتی روبروی شعب آینده. فیلمو نگا کردم وسط زمستون درختا برگ داشتن و مردم با آستین کوتاه توی خیابون بودن.

  24. mehdi می‌نویسد

    نه دوست ،عزيز همش شايعه ست.

    1. mehdi می‌نویسد

      تكذيبيه شايعه امشب نوزدهم ديماه از بخش خبري ساعت ٢٠:٣٠ شبكه دو توسط مدير عامل بانك آينده پخش خواهدشد.

  25. حمید می‌نویسد

    شایعات در مورد بانک آینده صحت داره؟

    1. محمد می‌نویسد

      خیر

      1
  26. amin می‌نویسد

    من امروز ۵۰ میلیون حساب آینده ساز باز کردم با سود ۲۰درصد.
    میخام بدونم اگه الان پولی واریز کنم سودش چطور محاسبه میشه یا برداشت کنم در اینصورت چطور محاسبه میشه؟؟

    1. Vahid می‌نویسد

      اطلاع دقیق از وضعبت بانک آینده دارید؟

  27. mamad می‌نویسد

    قبلا توی توضیحات همین سایت نوشته شده بود برای برداشت زودتر از موعد نرخ شکست وجود ندارد.امروز که سایت رو چک کردم اون متن حذف شده. کسی اطلاع داره جریان چیه

  28. کاربر سایت می‌نویسد

    چرا گیر دادند به یه ذره پول مردم یه بار سود بانکی رو کم میکنند یه بار هم صفر پولاشون رو حذف میکنند این قانون جوری که مثلا کسی که 100 میلیون تومن داره و باهاش میتونه یه ماشین بخره 100 میلیونش با یه شعبده بازی قشنگ تبدیل میشه به 10 هزار تومن ولی همون چهار تا صفر از روی قیمت کالاها و اجناس حذف نمیشه و شاید بتونه با 10 هزارتومنی که قبلا 100 میلیون ارزش داشت یه بسته کبریت بخره به جای اینکار جلوی اختلاس ها رو بگیرید.

  29. hmd می‌نویسد

    سلام . من بیست و هفت تومن سپرده یکساله بذارم ماهیانه چقدر سودش میشه؟

  30. S می‌نویسد

    سلام برای9میلیون تومان یکساله چقدرسودمیده بانک اینده

    1. m می‌نویسد

      9 میلیون 10 درصد سود میده ولی بالای 15 میلیون 20 درصد

دریافت یک‌روزه وام
×
دریافت یک‌روزه وام
وام یک‌روزه بدون چک و ضامن
تا ۳۰ میلیون تومان