بانک صادرات افزونههای تشویقی باشگاه مشتریان را ارتقاء داد
خبر
به مناسبت فرارسیدن سال نو:
20 اسفند 1394
ایجاد وفاداری، افزایش تعاملات مشتریان در بخشهای منابع، مصارف و بانکداری الکترونیک از جمله اهداف مشخص مترتب بر این رویکرد است و در مرحله آغازین تعیین سطح بر پایه میزان اعتبار کسب شده از بخش منابع ملاک عمل قرار میگیرد و در پی آن امکان تأثیر گذاری امتیازات کسب شده توسط مشتری درسایر بخشهای و تعیین سطح مهیا خواهد شد.
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزده گانه نظیر قرض الحسنه جاری ریالی و ارزی، قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلند مدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سه ماهه عملکردشان مبنای سطح بندی قرار میگیرد.
کسب حداقل 20 امتیاز به عنوان معدل3 ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک میباشد، ضروریست و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز میباشد.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطح بندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند وعملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطح بندی برای کلیه مشتریان انجام می شودو امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس از سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس میباشد.
با هدف تشویق به حفظ و افزایش منابع برای اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز سال نو افزونههای تشویقی در نظر گرفته شده برای این دسته از مشتریان ارتقا یافته و با رعایت شرایطی در هر ماه امکان بهره مندی از این افزونهها بدون قرعه کشی فراهم میشود.
ایجاد وفاداری، افزایش تعاملات مشتریان در بخشهای منابع، مصارف و بانکداری الکترونیک از جمله اهداف مشخص مترتب بر این رویکرد است و در مرحله آغازین تعیین سطح بر پایه میزان اعتبار کسب شده از بخش منابع ملاک عمل قرار میگیرد و در پی آن امکان تأثیر گذاری امتیازات کسب شده توسط مشتری درسایر بخشهای و تعیین سطح مهیا خواهد شد.
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزده گانه نظیر قرض الحسنه جاری ریالی و ارزی، قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلند مدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سه ماهه عملکردشان مبنای سطح بندی قرار میگیرد.
کسب حداقل 20 امتیاز به عنوان معدل3 ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک میباشد، ضروریست و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز میباشد.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطح بندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند وعملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطح بندی برای کلیه مشتریان انجام می شودو امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس از سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس میباشد.
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزده گانه نظیر قرض الحسنه جاری ریالی و ارزی، قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلند مدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سه ماهه عملکردشان مبنای سطح بندی قرار میگیرد.
کسب حداقل 20 امتیاز به عنوان معدل3 ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک میباشد، ضروریست و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز میباشد.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطح بندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند وعملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطح بندی برای کلیه مشتریان انجام می شودو امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس از سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس میباشد.
با هدف تشویق به حفظ و افزایش منابع برای اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز سال نو افزونههای تشویقی در نظر گرفته شده برای این دسته از مشتریان ارتقا یافته و با رعایت شرایطی در هر ماه امکان بهره مندی از این افزونهها بدون قرعه کشی فراهم میشود.
ایجاد وفاداری، افزایش تعاملات مشتریان در بخشهای منابع، مصارف و بانکداری الکترونیک از جمله اهداف مشخص مترتب بر این رویکرد است و در مرحله آغازین تعیین سطح بر پایه میزان اعتبار کسب شده از بخش منابع ملاک عمل قرار میگیرد و در پی آن امکان تأثیر گذاری امتیازات کسب شده توسط مشتری درسایر بخشهای و تعیین سطح مهیا خواهد شد.
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزده گانه نظیر قرض الحسنه جاری ریالی و ارزی، قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلند مدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سه ماهه عملکردشان مبنای سطح بندی قرار میگیرد.
کسب حداقل 20 امتیاز به عنوان معدل3 ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک میباشد، ضروریست و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز میباشد.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطح بندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند وعملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطح بندی برای کلیه مشتریان انجام می شودو امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس از سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس میباشد.